دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

دردانه زندگی ما

بهترین خبر دنیـــــــــــا...

1394/8/6 10:6
نویسنده : مامان زهرا
365 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یک سال از زندگی مشترکمون میگذره محبتزندگی پرخاطره ای که توش اتفاقات مختلفی رخ داده مث زندگی همه آدما البته اگر به روز عقدمون رجوع کنیم (18دی 92)niniweblog.com این تاریخ بیشتره اما من و همسری 24 مهر 93niniweblog.com زیر یک سقف آشیون کوچیک خودمون رو با عشق و توکل به خدا و عنایت خاصه امام رضا(ع) و درجوار این امام رئوف آغاز کردیم.جشن

از همون ابتدا هم من دلم میخواست زودی مادر بشم محبت اما خب این قضیه حدود یک سالی طول کشید و ماهمش چشم انتظار لطف خدا و عنایت امام رضا بودیم. من تو مشهد غریب بودم و هیچکسو غیر یاسر و البته امام رضا نداشتم ازش میخواستم کمکم کنه تا لیاقت مادر شدن داشته باشم و خدای مهربون این نعمت بزرگشو به ما هم بده...niniweblog.com

4 آبان 94 دو روز بعد عاشورا بود که حال عجیبی داشتم دل درد و سرگیجه و .... تست بارداری دادم اما خودم فک می کردم مث همیشه منفی میشهغمگین اما در کمال ناباوری تست + شدهیپنوتیزم.... باز هم اکتفا نکردم و با مشورت به دوست خوبم سمیه آزمایش خون هم دادم که اون هم مثبت شد..niniweblog.comتعجب

خدای خوبم همیشه در حق من حقیر لطف کردی باورم نمی شد یعنی این من بودم؟؟؟غمگین از خوشحالی فقط تو خونه راه می رفتم و گریه می کردم نماز شکر خوندم و با حرفای دوست گلم سمیه آروم شدم و خودم رو برای تحولات درونی که در وجودم بود آماده می کردم...

واکنش بابا یاسر هم خیلی خوب بود کلی ذوق زده شد.... شب موقع امون به خونه کلی خرید کرده بود برامون کلی.. یه لباس پاییزه قشنگ هم برا من هدیه گرفته بود خدا حفظش کنه خیلی همدیگرو دوست داریم  خیلی باعث آرامشه زندگیمه ... الهی هزار بار شکر شکر شکر ....

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سمیرا
21 آبان 94 3:15
عزیزم مبارک باشه ورودت به دنیای مادرا
مامان زهرا
پاسخ
خیلی ممنونم سپاس فراوان