دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دردانه زندگی ما

ورود به ماه سوم

1394/9/14 12:11
نویسنده : مامان زهرا
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه وجودم محبتالهی فدات بشه مامانی به لطف خدای مهربون و نگاه کریمانه امام رئوف(ع) وارد ماه سوم شدیم زیباخدارو هزار هزار بار شکر می کنم دلبند نازمجشن

پنجشنبه گذشته اربعین بود منم چهارشنبه اش رو مرخصی گرفتم که سه روز کامل خونه باشم و یکم به خودم و خونه برسم؛ اربعین با هم پیاده رفتیم حرم و نماز ظهر رو جماعت تو حرم امام رضا(ع) خوندیم و کلی دعاهای قشنگ کردیم خیلی خوب بود بعدشم پیاده تا خونه آروم برگشتیم چون خیابون های منتهی به حرم خیلی شلوغ بود و حال و هوای خاصی داشت.متنظر

یکی دو هفته ای میشه که پوست بدن و صورتم به شدت ملتهب شده و خارش داره و دونه زده  خیلی خیلیخطامامان و برخی اطرافیان گفتن از شدت مواد گرمی که خوردم هیپنوتیزمو باید مطابقش هم سردی می خوردم منم این دو سه روز تعطیلی خودم رو بستم به ماست و خیار و خنکی جات . مصرف گرمی جات رو هم کمتر کردم اما حذف نکردم از طرفی هم راه به راه روغن زیتون به بدن و خصوصا صورتم که خیلی بد شده و پوست پوست شده بود میزدم خدا رو شکر اون شدت و حدتی که داشت خیلی کم شده اما هنوزم التهاب داره خصوصا گوش هام و دستام و پاهام.غمگین

دیشب(جمعه) برای نماز مغرب با بابایی مهربون رفتیم حرم بعد نماز جماعت هوا یهو خیلی سرد شد اما مزه میداد ماهم پیاده برگشتیم خونه هوا خنک بود.. یکمم با بابایی تو پاساژ شارستان و آرمیتاژ و اینا چرخی زدیم و شامم مهمون بابا یاسر شدیم.خجالت

راستی دیشب خواب دیدم که شما پسریدلخور میگن خواب زن چپه ... قه قههبهرحال خدای بزرگ میدونه که اصلا برای من فرقی نمیکنه دخمل یا پسر فقط از خدا میخوام سالم و صالح باشی مونس منبوس

امروز دومین ختم قرآن رو هم به سلامتی تو دردونه وجودم تموم می کنم و انشالله به امید امام زمان(عج) از فردا دور سوم رو شروع می کنم الهی که آیه آیه قرآن بزرگ در وجودت رخنه کنه و یاورت باشهزیبا

هر لحظه برات دعا می کنم نگاه خدای بزرگ ازت دور نشه و خاندادن اهل بیت(ع) نگهدارت باشن برگ گل من

امام زمان(عج) نگهدارت باشه هسته وجودمبوسمحبت

پسندها (4)

نظرات (2)

مرضیه
15 آذر 94 8:44
زهرا جون آب و مایعات زیاد بخور، آخه میگن کمبود آب ممکنه ورم بیاره و ممکنه پوست پوست شدن بدنت بخاطر کمبود آب بدنت باشه
مامان زهرا
پاسخ
سلام مرضیه جونی ممنونم از راهنماییت درست میگی من آب کم می خورم لطف کردی عزیزم سعی می کنم بیشتر آب بخورم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم
مامان سودی
16 آذر 94 13:44
به به چه لحظات پاک و معنوی داشتین.التماس دعا مامان خوشگل و مهربون
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم در همه لحظات دعاگوی همه مامانایی که مث شما نی نی خوشگلشون تو دلشونه دعا میکنم