دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دردانه زندگی ما

توکل....

1394/9/29 9:39
نویسنده : مامان زهرا
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مروارید دل من محبتالهی من فدای تو بشم که با اومدنت وجودم و همه چیزمو تغییر دادی...بوس

فردا روز سونی nt ی ماست ....خطا إتوکل من مثل همیشه به خدای خوب و مهربون و صاحب الزمان(عج) چون فردا آغاز تاجگذاری امام زمانه عزیز دلم مطمئنم عیدی این روز سلامتی شماست از طرف امام خوبی ها و همچنین نگاه همیشگی امام رضای مهربون ...چشمک

این چند روز به خوبی گذشت خدارو شکر دیشب با بابایی یه سر رفتیم آتلیه ای که به مناسبت سالگرد مراسم عروسی مون عکس گرفته بودیم عکس ها رو انتخاب کردیم 8 تا عکس جالب و قشنگ شد قرار شد زودی چاپ کنن تو این هفته... راضیانشالله بزودی عکسای سه نفری مون جیگر من جشنسر راه موقع برگشت هم یکم خریدای آشپزخونه ای کردیم.خندونک

یادم رفت بگم تو این چند روز یه مشاوره مذهبی بارداری هم پیش خانم ماندگاری رفتم خدارو شکر خوب بود اما مباحث خیلی سنگین بودهیپنوتیزم درسخوان خانم ماندگاری حین مشاوره اول گفت احمال زیاد فرزندت دختره اما بعد ادامه بحث گفت با این روحیه نظرم عوض شد انگار یه پسر  قرار به دنیا بیاری که مدافع خیلی چیزها استدلخور.... بحثمون خیلی طولانی شد ابعاد وجودی و اعتقادی و اعتلای مادری..... در نهایت عزیز دل مادر من از خدا میخوام هر چی که هستی دختر یا پسر سالم و صالح باشی و از رهروان راستین امام زمان(ع) باشی و همیشه برای این موضوع دعا می کنم.محبت

امروز شهادت امام حسن عسگری(ع) پدر حضرت مهدی(عج) است به حرمت این روز امیدوارم همه صاحب فرزندان ولایی و صالح بشن و خدا فرزندان همه رو حفظ کنه و تو رو هم برای ما ببخشه ان شاءالله...آرام این رو بدون من و بابایی خیلی دوستت داریم و همیشه برات دعا می کنیم.محبتبوس

فردا روز مهمیه خیلی برات دعا می کنم توام از خدای مهربون بخواه که همه چی به خیر و خوشی بگذره عسلکم.

ان شاء الله پست بعدی خبرای خوبی دارم که برات بنویسم از سلامتی تو که دردونه مایی.بوس

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان سمیه
29 آذر 94 10:19
سلام ان شالله فردا سونو میگه همه چی عالیه و نی نی سالمه. من و غزل براتون دعا میکنیم. همیشه یادت هستم و برای خوشبختیت دعا میکنم دوست خوبم. مشاوره مذهبیت تو حلقم
مامان زهرا
پاسخ
سلام سمیه جونی خدا از دهنت بشنوه ان شالله به دعای شما و فرشته کوچولوت همینطور بشه دلم برات تنگیده و بدون واقعا از ته دلم خیلییییییییییییی دوستت دارررررررم به حق امام رضا که توام خوشبخت بشی البته در کنار خانواده پر مهر و نازت. مشاوره مذهبی رو حال کردیییییییییی خخخخخ حالا دارییییییییییم
مامان سودی
30 آذر 94 10:32
به امیدخدا سونو و آزمایشات هم عالیه و دفعه بعدی میایی میگی نی نی گولو دخملی یا پسملی به حق امام زمان ان شاالله که سالم وتندرست بیاد به بغل مامانی و بابایی
مامان زهرا
پاسخ
سلام سودی مهربون مرسی مرسی ازتون ان شالله که خدا نی نی گلتون رو حفظ کنه با یه عالمه دعای قشنگ همراهش کنه
مامان سمیه
30 آذر 94 10:56
ساعت چند وقت سونو داری؟
نسترن
30 آذر 94 14:00
سلام زهرا جونی ایشاله که الان بهترین خبرها رو داری ،گل نازم امروز نیستی و جات خیلی خالیه فدات شم موفق باشی
مامان زهرا
پاسخ
سلام گل نسترن ممنون از محبتت فدات عسلکم بووووس
مامان مریم
30 آذر 94 15:14
سلام عزیزم خوبی؟ ان شالله نی نی خوشملت صحیح و سالمه و تو سونو میبینیش و حسابیییییییی دلت میره.
مامان زهرا
پاسخ
سلام مریم جونی مهربوووون مرسی از لطف و دعای قشنگت خدا نی نی تو نگه داره براتون انشالله
【p】【a】【r】【y】【a】
3 دی 94 18:49
سلام با افتخار لینک شدید