دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دردانه زندگی ما

یلدا وشهد شیرین سلامتی تو

1394/10/1 10:46
نویسنده : مامان زهرا
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مادر با اون آهنگ قشنگ قلبت که دیروز ضربان قلب منو تنظیم کرد niniweblog.comمحبت

آره مادری دیروز رفتم سونو البته به اتفاق بابا یاسر مهربون که به خاطر ما مرخصی گرفته بود که تنها نباشیم محبتو از صبح زود هم آماده بود زیبارفتیم همون سونوگرافی معروف (مژده شمس) که بزور وقت میده اما ما از 20 روز پیش وقت داشتیم و وقتی رفتیم یک ساعتی منتظر اومدن دکتر شدیم و من نفر سوم بودم خدارو شکر چون خیلی خیلی شلوغ بود دلشوره داشتم اما همش ذکر می گفتم و قرآن می خوندم بابایی هم همینطور زیر لب ذکر میگفت تا اینکه اسممو خوند و رفتم داخل..خطا

دکتر صدای قلبتو گذاشت چقدر آرررررروم شدم بوسانگار دنیا رو بهم دادن دلم میخواست همه سکوت کنن و من ساعت ها فقط به این صدای دلنواز گوش بدم متنظربعدشم از دکتر پرسیدم مشکلی نیست؟ گفت نه عزیزم همه چی طبیعی و نرماله منم آهی کشیدم و خدارو شکر کردم بعد گفت سن حاملگی 11 هفته و 5 روز و .... بقیه اعداد و آمار رو میخوند که نمی فهمیدم.دلخور

بعدش اومدم بیرون بابایی خیلی منتظر بود و از چشاش می شد فهمید که چقد نگرانهخستهاما بهش خندیدم و گفتم خدارو شکر خوبه بریم برای آزمایش ها.. بعد گرفتن جواب سونو رفتیم آزمایشگاه که ازم خون گرفتن اما گفتن واسه آزمایش بعدی باید فردا صب ناشتا بیای ...بغل

دیشب شب یلدا بود اولین یلدای ما سه نفر... جشنبابایی خیلی کمکم کرد من شام پختم و اون تزئین میز و خوراکی ها رو به عهده گرفت عزیزم خیلی زحمت کشید بعدشم کلی عکس انداختیم یلدای خیلی خوبی بود اگرچه من از خانواده ام دور بودم اما حس دلتنگی نداشتم خدارو شکر ... انشالله یلدای دیگه توام هستی و به محفل ما شادی بیشتری می دی برگ گل منمحبت

امروز صب قبل از سر کار دوباره رفتم آزمایشگاه یه آزمایش خون گرفت و بعد یه لیوان+ یه پودر بهم داد گفت توی آب حل کنم بخورم و بعد یک ساعت دوباره برم آزمایش گفت تو این مدت نباید پیاده روی کنم یا تهوع داشته باشم... هیپنوتیزممنم به لطف خدا تهوع نداشتم و بعد خوردنش یه گوشه نشستم تا یک ساعت بگذره...

دوباره ازم خون گرفتن اما این بار خیلی درد داشت خطاشاید بخاطراینکه از ناحیه روی دستم بود نمی دونم بعدشم یه آزمایش نمونه دادم و رفتم سر کار حالا باید منتظر جواب این آزمایشا باشم بازم همه امیدم به خدای مهربون و ائمه اطهاره توام دعاکن نفس من ...خیلی دوستت دارم .. محبتبوس امام زمان نگهدارت باشه همه وجودمفرشته

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان مریم
1 دی 94 15:35
سلام زهرا جون خوبی؟؟؟ خدارو صد هزاااااااار مرتبه شکر که سونو و آزمایشها مشکلی نداره ونی نی خوشمل و نازت صحیح و سلامت هستش، خانومی حسابی مواظب خودت و بره تو دلیت باش عزیزم.
مامان زهرا
پاسخ
سلام مریم جونی مهربونم ممنونم که بهم اعتماد به نفس میدی فدات گلم خدا سدنای عزیزت رو برات حفظ کنه گلم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 19:58
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
مامان زهرا
پاسخ
سپاسگذارم . بله حتما
مامان سمیه
2 دی 94 11:28
یه عالمه برات نوشتم پریددددددددددد خلاصه کنم که خوشحالم که حال خودت و اقا یاسر و نی نی خوبه. من به سختی برات نظر میذارم چون غزل نمیذاره که یلداتون باز هم مبارک. مواظب جوجه ت باش
مامان زهرا
پاسخ
ای جااااانم سمیه جونی فدای سرت یک خط از تو برایم کیمیاست مرسی که وقت میذاری میدونم غزلی سرگرمت کرده خدا حفظش کنه این گل مارووووووو مرسی ازت توام خیلی مراقب آشیونه پر مهرت باش خدا حفظ کنه براتون بوس
【p】【a】【r】【y】【a】
2 دی 94 16:05
__♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم بله حتما گلم
مامان سودی
2 دی 94 23:25
یلداتون مبارک عزیزم.الهی صدهزار بار شکر که نینی گولو سالمه.ان شاالله زیر سایه پدر و مادر سربلند و سلامت باشه
مامان زهرا
پاسخ
مرسی سودی جونم لطف داری گلم همچنین عزیزم خدا نوگل شما رو هم حفظ کنه خانمی
aylar
5 دی 94 22:25
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید