دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دردانه زندگی ما

دلتنگی

1394/10/6 13:34
نویسنده : مامان زهرا
504 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم

دلتنگم خیلی دلتنگ

برای قطره قطره برفی که از آسمان دیار من می چکد و قادر به دیدن آن نیستم.

برای نگاه پر از مهر مادر و پدری که چند ماه است برایم خاطره شده و در اعماق خیالم به تصویر می کشم.

برای همه آنانی که خالصانه دوستم دارند و عاشقانه بهشان عشق ورزیده ام اما از من دورند...

برای قدم زدن در خیابان هایی که تعلق جسم و جانم به آن است و خاطرات ناب کودکی و جوانی ام را در خود حبس کرده اند

برای دوستانی که غم ها و شادی هایمان گرمای با هم بودنمان بود و دوری شان سردی دستانم شده.

در این خلصه که زیست می کنم همه چیز بوی کاه می دهد و دورنگی...

تنها رنگ ناب آن مرقد و مأمنی است که دلبستگی مادرت شده و مهرش پایم را به این شهر کشانده همان مرقدی که امامی رئوف صاحب اوست....

تار و پودم را بسته ام به پیمانه این امام همام و همسری که هر لحظه و هر دم از عشق بی کرانش سرمست می شوم و او دلتنگی های این مادر پر از دوری را چه صبورانه پاسخ می دهد و چه مردانه تاب می آورد بغض های فروخورده مرا ....

فرزندم تو با همه اتفاقات خوب و خوش هم کاروانی و با دست باد  بهاری به دیدارم خواهی آمد و هم آغوش من و پدری خواهی شد که تنها سنگ صبور من در این غربت بی انتها است....

امروز از تو می خواهم برای مادرت دعا کنی دلم را به تو می سپارم که فرستاده ای از جانب خدایی...

 

پسندها (2)

نظرات (4)

نقاش کوچولو
6 دی 94 20:58
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان سمیه
7 دی 94 0:04
الهی قربون دل تنگت برم. اخر شبه که دارم پستتو میخونم. بغض گلومو گرفت زهرا.کاش نزدیکت بودم عزیزم. الهی دورت بگردم مامانی مهربون. میدونم غربت سخته ...وقتی باردار میشی حساس تر هم میشی و دلت میخواد دور و برت پر باشه از آدمای دلسوز و مهربون که هر لحظه هواتو داشته باشن. کاش خودم پیشت بودم تا نمیذاشتم اینقدر بی تابی کنی عزیزدلم. چه کنم که راهت خیلی دوره عزیزم. برای آروم شدنت دعا میکنم.تنها کاریه که از دستم بر میاد خانمی
مامان زهرا
پاسخ
سلام سمیه مهربون بهترین دوست دنیا .. ببخش دلت گرفت عزیزم گاهی تو غربت نفس کشیدن هم سخت میشه چه برسه زندگی... عزیزم خیلی دوستت دارم و خوشحالم گذشته من خاطرات تو رو تو خودش به خوبی ثبت کرده و لحظات خیلی خوبی با تو داشتم گل من انشالله هیچوقت غم آدرس دل مهربونت رو پیدا نکنه دوست دلسوز من ازت ممنونممممممممممممممممممم
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 16:16
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده لــ ـــطفا
نسترن
19 دی 94 12:48
آخی زهرای من ایشاله زودی خانوادنت رو ببینی و چش رو هم بزاری زودی انتظار سر برسه وبا نی نی خوشگلت بری سزمین پدری ات [ماچ
مامان زهرا
پاسخ
مررررررسی نسترن جونی من فدات گلم