دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دردانه زندگی ما

جواب NT

1394/10/10 10:04
نویسنده : مامان زهرا
885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون فرزند من بوسالهی قربونت برم که هستی و مامان رو تنها نمی ذاریمحبت

اینم تصویر سه ماهگی شما در سونوی ان تی

دیروز بلخره جواب آزمایشای ان تی و سونوش رو بردم پیش دکتر کیخاچشمک خداروهزار بار شکر که گفت همه چیز خوب و عالیه و کاملا راضی بود خسته

فقط وزنم رو که گرفت گفت وزنت کم شده اما اشکال نداره از ماه دیگه نباید وزن کم کنی بلکه باید اضافه هم بکنی....عینک

امروز هم رفتم مشاور بارداری و غربالگری مون خانم آخرتی اونم گفت خداروشکر همه چی خوبه یه سری توصیه کلی برای تغذیه و اینا داشت که ان شاءالله انجام میدم توکل به خدا...محبت

هر خبر خوبی که از تو میشنوم دلگرمم می کنه و دلتنگی هامو فراموش می کنم عزیز دل منمتنظر

این چند روز خیلی شلوغ بود میلاد پیامبر که رفتیم دیار بابایی چون پدر زن عموی شما(زنعموالهام) که از طرفی هم شوهر عمه بابا یاسر میشن فوت کردن غمگین خدا رحمتشون کنه انشالله ...دو روزی شهر پدری شما بودیم و شما اولین بار بود که اونجا اومدی یه سر هم سر مزار مامان بزرگ خدابیامرزت(مامان بابایی) رفتیم طفلی بابایی دلش خیلی برای مادرش تنگ شده و حق هم داره..خطا

با اینکه سفر شادی نبود اما میشه گفت دیدار خونه پدری بابا یاسر و اقوام و چرخی توی شهر یکم حال و هوامو عوض کرد اگر چه توی مسیر رفت و برگشت تو ماشین خیلی اذیت شدم و با بابا یاسر تصمیم گرفتیم دیگه فعلا جایی نریم که شما اذیت نشی عزیز دل من.زیبا

دیروز بازهم رفتیم حرم امام رضا(ع) خیلی خوب بود بغلبیمه ایشون کردمت چند وقته و حق بیمه ات رو هم میدم و کارت های پرداخت رو برات یادگاری نگه می دارم بعضی خاطرات هم توی همون دفتر خاطرات همیشگیم مینویسم انشالله بزرگ شدی اونها رو هم می خونی بند دل منمحبت

هر ثانیه و هر لحظه خدا رو شکر می کنم و بخاطر وجود تو و بابای گلی که داری سپاسگذارشم انشالله امام رضا(ع) حفظت کنه دردونه من.بوس

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان سمیه
10 دی 94 19:22
خداروشکر که همه چی خوبه دوست خوبم ان شالله همیشه سالم و خوش باشی شادی بری سفر عزیزم.
مامان زهرا
پاسخ
مرسی سمیه مهربون از لطفت گلم فدات عزیزم همچنین
خاله مریم
12 دی 94 20:20
خداروشکرانشالله همیشه خوشحال وشادباشی وخداروشکرمیکنم هرچندتوی غربتی ولی خداشوهری بهت داده که میتونی همه جوره روش حساب کنی دلم میخوادزودببینمت ولی حالا که نمیتونی مسافرت کنی ایشالله بانی نی کوچولوت بیای خییییییلی دوست دارم ازراه دورمیبوسمت
مامان زهرا
پاسخ
مرررررررررررسی خاله مهربون خودم ممنونم ازت عزیزم منم دلم برات خیلی تنگ شده واقعا انشالله شما میاین می بینمتون .خدا گل دختراتو حفظ کنه برات همچنین شوهر خوبت رو. برام دعا کن عزیزم منم می بوسمت خاله گلم
نسترن
19 دی 94 12:44
خیلی خوشحالم که کنار شوهر خوبت و امام مهربانی ها خوبی گلم ،ایشاله همیشه خوش و سلامت باشین
مامان زهرا
پاسخ
البته به اضافه دوست خوبی مث تو که در این شهر تنهام نمیذاری عزیزم