دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دردانه زندگی ما

هفته شانزدهم

1394/10/27 8:13
نویسنده : مامان زهرا
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من قلب من نفس بوسمن مروارید دل من محبت

به لطف خدای مهربون و همراهی خوب شما وارد شانزدهمین هفته بارداری شدیمزیبا

خدارو هزارهزاربار شکر .خسته

روزای خوبیه آروم و پرازمهر خدای متعاله یکم شکمم بیرون اومده ومانتوهای قبلیم چون خیلی اندازم بودن الان نمیتونم بپوشم و به شکمم فشار میده و این نشونه خوب بزرگ شدن کم کم و نم نم شماست محبت

 دلم برای دیدنت پر میزنه غمگین میگن تو الان شبیه و قد یه گلابی بزرگ شدی الهی فدات بشم منزیبابوس

طبق گفته ها شما الان طول 11 سانتی متری و  وزن 110 گرمی داری که اندازه یه گلابی میشه الهی فدات بشم من جشنچشمک

بابا یاسر خیلی بیشتر از پیش مراقب ماست و به فکر تو و منه... الهی که خدا حفظش کنه جگرگوشه من برای بابایی هم دعا کن  دوستت داریم به شدتمحبتبوس

مراقب خوت باش آرامش من. به نگاه خدا و امام مهربانی ها میسپارمتمحبت

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان سمیه
28 دی 94 14:41
خدا حفظش کنه. چه کلابی خوشمزه ای به به من که عاشقشممممممممممم
مامان زهرا
پاسخ
سلام خاله سمیه مهربون مرسی از محببت گل من خدا غزل زندگیتونو حفظ کنه زیر ناز تو و همسر گلت
ساحل بانو
28 دی 94 15:15
سلام عزیزم به منم سر بزن خوشحال میشم
مامان زهرا
پاسخ
بله حتما عزیزم
خاله مریم
7 بهمن 94 22:36
خداحفطش کنه ایشالااین روزاهم میگذره بعددلت تنگ میشه برای بارداریت خدابابایاسرهم براتون نگهدارهمیخواااااااامت
مامان زهرا
پاسخ
سلام خاله عزیزومهربون خودم که همدممی.مرسی ازت دوستت دارم یه دنیااا