دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

دردانه زندگی ما

خبرهای پر از عسل

1394/11/17 7:24
نویسنده : مامان زهرا
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام بروی ماهت دخترنازمزیبا بله بله دخترمحبت یه مونس و همدم برای تنهایی مامانیبوس

سه شنبه حالم خوب نیود رفتم دکتر گفت گلو و سینوزیت هات عفونت کرده و باید حتما استراحت کنی و دارو مصرف کنی خسته رفتم خونه به بابام زنگ زدم و گفتم حالم خوب نیست اوناهم تصمیم گرفته بودن بیان مشهد اما بهم از قبل نگفتن چهارشنبه صبح رسیدن خونمونراضی واااای نمیدونی چقد خوشحال شدم خیلی وقت بود ندیده بودمشونآرامخیلی ذوق زده شده بودم اومدن بودن یکم مراقبم باشن صبح چهارشنبه با مامانم یعنی مامان بزرگی شما رفتیم سونو و خبر خووووب دخمل بودن شمارو بهمون دادن خیلی خیلی خوشحال بودیم شما اونروز 216 گرم بودین دردونه من الهی فدات بشمبوس دکتر گفت همه چی خیلی عالیه و شما جات خوبه تازه و خدارو هزارهزار بار شکر سالم و سرحالی بعدشم صدای قلبت رو گذاشت محبت

بعد رفتیم پیش دکتر کیخا دکتر خودم اونم گفت خیلی عالیه و تا یه ماه دیگه نیازی نیس دکتر برم بعدشم رفتیم مرکز مراقبت بارداری اونم همین حرفارو زد خداروشکر اما گفت پنجشنبه برم چک قلب و عروق اونروز مامان بزرگ رو خیلی زحمت دادیم بنده خدا تا ظهر با ما بود البته بابا بزرگ هم بود اما دیگه موقع سونو رفت حرم برامون دعا کنهخجالت

وقتی خبر دختربودن شما رو به بابا یاسر دادیم خیلی خوشحال شد و کلی خدارو شکر کردجشن شب هم موقع اومدن برامون شیرینی مخصوص خریده بود یه پلاک پروانه ناناز هم برای شما زیبا

شب خیلی خوبی بود خصوصا که بابا و مامانم هم حضور داشتن و برای شما کادوهای زیادی آورده بودن مامانم می گفت من به دلم افتاده بود که دختره و خوابش رو هم دیده بودم برات کلی عروسک آورد البته به قول خودش عروسک های سری اولخندونک

اینم عروسک های شما هدیه بابا بزرگ و مامان بزرگ جونیخندونک

روز جمعه مامان بزرگ و بابا بزرگ و بابا یاسر کل خونه رو ریختن بهم و یه صندلی گذاشتن برای استراحت من اتاق خواب رو یه تغییرات خیلی عالی و کلی دادن تا فعلا جا برای یه کمد شما باز بشه خب خونمون فعلا کوچیکه اما خوبه دستشون واقعا درد نکنه تا عصری کلی کار کردن همشونمتنظر

هر ثانیه برات دعا می کنیم و برای شما خیال پردازی های زیادی داریم قندعسل من محبت

فعلا خیلی درگیرم مامان بزرگ اینات اینجان بعدا میام چیزای بیشتری برات می نویسم آروم و قرار من دختر برگ گلم بوسمحبت

به نگاه مهربون امام رضا و امام زمان و رحمت بی انتهای خدای مهربون می سپارمت نازگل من محبتبوس

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان سمیه
17 بهمن 94 12:11
تبریک میگم زهرا جون. حیلی خیلی خوشحالم برات. ان شالله خدا حفظش کنه و کنار هم خوش باشین.وای زهرا چقدر مزه میده دختر من داره آبجی دار میشه
مامان زهرا
پاسخ
فدااااااات سمیه جونی مهربون خداروهزار بارشکر می کنم عزیزم دعاهای خیلی خوووووبی برات می کنم عزیزم
مامان سمیرا
18 بهمن 94 15:28
تبریک می گم عزیزم انشاالله سالم بیاد تو بغلت انشاالله عروسش کنی
مامان زهرا
پاسخ
سلام سمیرا جون مرسی عزیزم لطف داری بوس
نسیم جون
18 بهمن 94 19:19
وااای شما که دخترت با آجی یا داداش من همسنه!دعا کنید مال ما هم دختر باشه...خوش حال میشم به وبم سر بزنین...مرسی
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم انشالله که فرزند گل شماهم صحیح و سالم باشه خانوم. چشم
خاله مریم
18 بهمن 94 23:55
مبارکه عزیزم خیلی خوشحال شدم که داره برای دخترام هم بازی میادهرچنددوری خداروشکرهمه چیزخوبه دوستون دارم خداحفطتون کنه
مامان زهرا
پاسخ
سلام خاله مریم مهربون خودم مرررسی عسلم خدا گل دخترات رو براتون حفظ کنه دوستت دارررررم هوارتا
خاله جونی
20 بهمن 94 12:33
سلام زهرا جووووووون مبارک باشه وای زهرا چقدر ناز بشه دختر
مامان زهرا
پاسخ
سلااامممم خاله مهربون فدااات مرسی گلم لطف داری
نسیم جون
20 بهمن 94 19:10
ممنونم عزیزم لطف داری.بازم بیا