دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دردانه زندگی ما

اولین خریدای گل دختری

1394/11/25 7:50
نویسنده : مامان زهرا
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بروی ماهت گل دخترنازم فرشته آسمونی منزیبا

الهی قربونت برم که هر روز با تکون خوردنات به مامانی انرژی می دی محبت

ببخشید این چند روزحسابی درگیر مامان بزرگ و بابابزرگ مهربون(مامان بابای خودم) و مهمون بازی چند تا از فامیلای بابا یاسر بودیم که کلی خوش گذشت و دلتنگی منم حسابی دراومد.جشن

مامان بزرگ و بابابزرگ پنجشنبه از پیش ما رفتن اما کلی چیزای قشنگ برای شما گرفتن چون راهشون دوره نمی تونستن همه رو یکجا بیارن بخاطر همین این چند روز کمدبوفه شما و سرویس کالسکه و کریر و صندلی غذا و روروک رو خریدن و خیلی مرتب توی اتاق خواب مون جا دادن از سرویس کالسکه اینات هنوز وقت نکردم عکس بگیرم چون همشون بسته بندی ان و بالای کمد و جاهای دیگه اما از کمد نازت عکس گرفتم ...متنظر

وای که چقد ذوووووق میکنم هر بار که توی اتاق می رم و وسایلت رو می بینمخندونکزیبا

مامان بزرگ و بابابزرگ چند دست لباس هم برات گرفتن البته به عنوان هدیه اول و سری کاملشو بعدا میارن دستشون واقعا درد نکنه خیلی زحمت کشیدن...راضی

البته به جز اینا چند دست هم لباس خونگی گرفتن که توی کشوت گذاشتم الهی مبارکت باشه و به موقعش بیای همه رو بپوشی قند عسل من...

از انتخاب اسمت بگم که از روزی که فهمیدیم شما دختری دوئل من و بابا یاسر شروع شد چون من دوست داشتم استم قرآنی برات انتخاب کنم تسنیم(چشمه بهشتی) یا سدنا( سجدکننده به کعبه) اما بابایی قبول نکرد و میگفت اسم فقط ایرانی.... چندتایی هم اون پیشنهاد میداد کارمون به قرعه کشی هم رسید اما بازهم قانع نشدیمخندونک

چند شب پیش شبکه نسیم یه دخمل نازو نشون میداد که اسمش نیکا بود به معنی نسل پاک و نیکو سرشت بدمون نیومد بابایی هم خوشش اومده بود فعلا نیکا صدات میکنه و منم قبول کردم انشالله که خدای مهربون نگهدارت باشه دلربای منبوس

هر لحظه برات دعا می کنم و جزءخوانی هر روز قرآن رو هم فراموش نکردم مروارید غلطان من.زیبا

خیلی خیلی دوستت داریم نیکای مهربون من بوسمحبت

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان سمیرا
25 بهمن 94 15:06
مبارک باشه انشاالله نامدار باشه . عروسش کنی
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم مرسی ازمحبتت! فدات بووووووووس
مامان هدی
25 بهمن 94 16:30
وای خدای من. مبارکت باشه. انشالله به دل خوش ازشون استفاده کنی. جای بابا مامانت هم خالی نباشه انشالله زود دوباره برگردن. نیکا هم اسم خیلی قشنگیه.
مامان زهرا
پاسخ
سلام هدی جونی فدات گلم لطف داری خانومی خدا گل دخترت رو حفظ کنه بووووووووس
خاله مریم
25 بهمن 94 23:36
وای عزیزم خیلی کمدت نازه خوصوصاپیراهن لیموی خیلی قشنگه مبارکش باشه نیکاهم اسم قشنگیه مبارکه ایشالا
مامان زهرا
پاسخ
سلاااام خاله مهربونم مررررسی چشاات قشنگه گلم خداحفظ کنه هلیا و راحیل رو خانومی بووووووووس
نسیم جون
28 بهمن 94 20:51
سلام میگم یه چیز جالب رو میدونستی؟من اسمم نسیم اسم آجیم رو هم یا میذاریم تسنیم یا نیکا...خییییییییییییلی اسمای خوشگلین مگه نه؟
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی به اسمت میاد گلم قشنگه نسیم ونیکا
خورشید مامانی لیلیا
14 اردیبهشت 95 18:04
واای عسیسم چه لباس های ناناسی