دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دردانه زندگی ما

سونوی ماه هشت

1395/2/30 13:06
نویسنده : مامان زهرا
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من دختر گلم الهی فدای اون دست و پات بشم ک وقتی حرکت میکنی تو حریم دلم قلمبه میشهبوس
ازاول بهار همه تعطیلی جمعه ها و گاهی هم وسط هفته هارو با باباجونی و خاله هایا دایی بابایاسر رفتیم گردش و همه نقاط سرسبز و زیبا مثل میل اخنگان.سد کارده. طرقبه. پارک دریاچه وحدت. وکیل آباد . میامی وپارک ملت و... خلاصه از هرفرصتی برای گشت وگذار و تنفس هوای پاک استفاده کردیم گلم چشمک
چندروز پیش رفتم سونوگرافی شما یک کیلو و ۶۸۶ گرم بودی الهی ک فدات بشم من چشات و بینی و دست و پاتو بهم نشون داد گلکم وای چقد دلم قنج رفت براتمحبتمحبت
گفت دخمل نازت با پا است و انشالله ک تا موقع زایمان بچرخه و با سرباشه که بتونی زایمان طبیعی داشته باشیسکوت منم امیدم بخداست شماهم یکم همراهی کن نازگلم بغل
فردا قراره خواهرم یعنی خاله فاطمه بهمراه مهدیه جونی بیان پیشمون برامون کلی چیزای خوشمزه و خوشگل هم میارنزیبا

میخان چندروزی پیش ما بمونن و کارامون رو انجام بدن تا بعد ک مامان بزرگی اومد کار زیادی نداشته باشیم دخمل نازمجشن
خیلی خوشحال هستم که اونا میان ازدلتنگی درمیایم...
بابا یاسر مهربون گفت اونا بیان میریم باغ پرندگان باهاشونخنده
شمادخترخیلی خیلی خوبی هستی مامان رو اصلا اذیت نمیکنی ازت ممنونم نیکای گل منبوس
اواخر دور هشتم ختم قرآن هستم و به امیدخدا ازهفته دیگه ختم نهم رو شروع میکنم سوره های هر روزهم مث همیشه پابرجاست عزیزدلمبوس
خیلی خیلی دوستت داریم ضربان قلبم 💋💋
بخدا میسپارمت و نگاه پرمهر امان زمان 🌺🌺

پسندها (1)

نظرات (0)