دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دردانه زندگی ما

پا در رکاب پله نهم و شوق دیدارت

1395/3/9 18:11
نویسنده : مامان زهرا
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم نازدونه کوچولوی من که جات تو شکم مامانی حسابی تنگ شده😄 و بزور گوله میشی و تو محوطه شکمم واسه خودت چرخ میزنی😂 وای خدای من ک چه لذتی داره این حرکاتت فدای اون دست و پای نازت بشم من نیکای قشنگم😘😍 الهی نصیب همه زنهابشه این حس🙏
دخترکم به لطف خداونگاه امام زمان و سایه ساری امام رضای مهربون وارد ماه نهم یعنی آخرین پله انتظار دیپن روی ماهت شدیم الهی هزاربار شکرخدای من🌺🙏
چند روزی خاله جون فاطمه با مهدیه جون اومدن خونمون خیلی خوش گذشت برامون کلی چیزای خوب آوردن👌👌
با تموم دقتشون هم خونمون رو یه سروسامون حسابی دادن تا آماده اومدن نازدونه مون یعنی نیکای گلم بشه واقعا دستشون دردنکنه❤️🌺
نهمین ختم قرآن روهم بلطف خدا شروع کردم و همزمان همون سوره ها و دعاهای همیشگی رومیخونم و شمالذت می بری اینو از حرکاتت وقت تلاوت می فهمم😉
الهی این آیات نورانی نگهدارت باشه عسلکم😘😘
فردا آخرین روز کلاس زایمانه و امیدوارم شما تا وقتش بچرخی و من بتونم زایمان طبیعی داشته باشم که هم براشماعالیه هم برای من☺️
بدون همونطور که جات توی دلم داره تنگ میشه توی قلب من و بابایی هم داری بزرگ و بزرگ ترمیشی و قلبمون رو قلمرو خودت میکنی دخترکم😘
بخدای بزرگ میسپارمت برای همه دعاکن فرشته آسمونی💋💋💋

پسندها (1)

نظرات (0)