دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دردانه زندگی ما

روزهای اول مادری

1394/8/9 8:2
نویسنده : مامان زهرا
434 بازدید
اشتراک گذاری

دوسه روزه دل درد و گاهی سردرد و سرگیجه و گاهی البته خیلی کم هم تهوع دارم بدبو... میگن این علائم عادیه و خداروشکر می کنم...

بابا یاسر هر لحظه کنارمه و خیلی کمکم می کنهniniweblog.com حتی تو کارای خونه و جمعه ها تقریبا میشه گفت من کار خاصی جز غذا انجام نمیدم راضیو حتی جمع و جود و پهن کردن لباسای لباسشویی و جاروی خونه رو هم اون انجام میده niniweblog.comخدایا ازت میخوام بهترین ها رو نصیب یاسر خوبم کنی....

هر شب مثل گذشته میوه خوردن دوتایی و مث شب های پائیز سال گذشته کاسه انارمون به راههniniweblog.com مخصوصا الان هم بیشتر بخاطر وجود تو نی نی نازنین ما...جشن

مامانم و خواهرم در جریانن و هی حالمو از راه دور می پرسن و نگران من هستن خدا خیرشون بده...

اداره هم آرومه هر روز مراسم صبحگاه و قرائت دو صفحه قرآن و تفسیر و ظهرها هم که نماز جماعت...

هوا خیلی سر شده ترسوامسال سرما خیلی زود اومده کل کشور کلی بارندگی بوده شهر مامانی هم که میگن بی سابقه بارش داشته و سیلاب.. خدارو هزار بار شکر .

دلبندم خدا رو خیلی شکر می کنم که این روزهای تو در این حال و هوا و در جوار امام رضا(ع) که همه زندگیم رو مدیونشم، می گذره بیمه امام رضات کردم...

یا امام رضا ترو به حق جوادت نگهدار همه نی نی ها باشniniweblog.com و از خدا بخواه همه زن ها این موهبت نصیبشون بشه... الهی آمـــــــــــــــــــــــین.متنظر

 

پسندها (1)

نظرات (0)