دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دردانه زندگی ما

با تو همه چی قشنگ تره

1395/3/20 11:23
نویسنده : مامان زهرا
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برگ گل من دخترک نازم😍
الهی که فدات بشم نمیدونی این روزا چ حسی دارم حس نزدیکی به دیدارت.. وای خدای من ☺️😍
چیز زیادی نمونده اما با این وجود این روزها انگار سخت تر از اون هشت ماه میگذره شاید بخاطر انتظار منه برای دیدن فرشته کوچولوم که هدیه خوب خداست😭😘
وارد ماه رمضون شدیم عزیزم بهترین ماه خدا ماهی که خدای بزرگ میزبان بنده هاشه. خوشحالم که حضورت با ماه محرم آغاز شد و زمینی شدنت با ماه پربرکت رمضانه اینها تصادفی نیس مطمئنم عنایت خداست🙏
چون تو ماه محرم و صفر که آغاز شکل گیری وجود نازت بود همه جا بوی عاشورا و حس کربلایی شدن داشت و به حرمت اون ماه ها خیلی چیزا رعایت می شد و منم رعایت میکردم حالام ماه رمضون و نور علی نور...
به جرات میتونم بگم تو این مدت تو هیچ مراسمی که احتمال موزیک یا گناه میرفت شرکت نکردم😊
توی این مدت بارداری هیچ غذایی نخوردم که قبلش روش آیه الکرسی و حمد یا حداقل یکیشو نخونده باشم موقع آشپزی هم همینطور... حتی تنقلات و میوه و آشامیدنی ها رو هم مزین به سوره های قرآن کردم و بعد خوردم تا جانت نپرانی بشه شک ندارم وعده خدا حقه و قرآن و اذکار الهی با گوشت و تن تو عجین میشه...
سعی کردم دقایق و لحظاتمون با قرآن و دعا و ذکر باشه و همه اینها برای رشد نهال وجود نازنین تو با روح الهی بوده تا چ قبول افتد؟_ الله اعلم...
بابایاسر تو این مسیر خیلی همراهی مون کرده دخترم دقیق ترش رو توی دفتر خاطرات مون نوشتم 💋
هوا خیلی گرم شده و این روزا سختمه... اما توکلم به خداست..
تکونهای شما خیلی جالبه بیستر توی دو پهلوم ژیمناستیک میزنی انگار😄
رفتم بهداشت از وزن و شرایطم راضی بود و گفت احتمالا بچه داره میچرخه چون روی شکمت خالی شده و احتمالا رفته پهلوهات... توکل بخدا🙏
سحرها منوشما سحری باباجونی رو حاضرمیکنیم و کنارشیم چون فقط اون روزه اس و ما فعلا معاف😜
میخاستیم بریم خریدای بهداشتی و لازمت رو بکنیم که مامانم گفت هیوی نخرید پَک کامل هرچی که نیاز بوده رو سفارش داده و خریده😆 واقعا دستشون دردنکنه🙏
بابا یاسر برات باز هم یه بلوز دامن خیلی ناز خریده بود و اونشب آورد👌
شب ها خیلی بازیگوشی میکنی خصوصا وقتی بابایی لمست میکنه و باهات حرف میزنه😍😘
نیمه های ختم نهم قرآنم و هنوز همون سوره های یومیه و ذکرها رو میخونم دوست دارم پیرو واقعی امام زمان(ع) باشی مونس جونم🙏
برات دعامیکنیم توام خیلی دعاکن گلک من عاشششششقتم به شدت ..
به خدا و نگاه امام رضای مهربون میسپارمت😍💋

پسندها (2)

نظرات (1)

♡ نسیم خانوم ♡
27 خرداد 95 21:29
ایشالله که نیکا خانوم یه دختر ناز و خوشگل و صالح میشه. فارغ شدین ما رو بی خبر نذارین ها!!!!!!!!1 مرسی