دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دردانه زندگی ما

لحظه شماری برای بغل کردن نازگلم

1395/4/3 17:19
نویسنده : مامان زهرا
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بروی ماهت فرشته آسمونی من😍 الهی که فدات بشم😘
دخترم حال این روزای من اصلا وصف شدنی نیست چون دیگه به لطف خدای مهربون روزهای آخره و انشالله بزودی می بینمت و لمست میکنم😍😍😍
از طرفی هم مامانم اومده پیش مون و خیلی احساس آرامش میکنم چون وجودش برام قوت قلبه و خیلی خیلی هوامون رو داره🙏🙏
هرچی که نیلز بود برامون آورد و کلی خرید هم ازینجا کرد برای شما گل دختری😘😘
بامامان بزرگ جونی رفتیم سونوگرافی و به لطف خدا شماچرخیده بودی و وزنت هم ۲ کیلو و ۹۸۰ گرم شده بود و به قول دکتر همه چیز برای زایمان طبیعی آماده اس انشالله🙏
دکتر و ماما و حتی پزشک سونو همگی گفتن شما همه چیزت آماده اس و هرلحظه ممکنه بدنیا بیای 😍😍
دکتر گفت جای شما تو شکم مامانی حسابی تنگ شده و آماده پریدندتو بغل من هستی گل نازم 🍼🍼🍼
من و بابایاسر و مامان بزرگ هیلی ذوووووق داریم هرشب کلی باهات حرف میزنیم تا زودتر بیای پیش ما😋😀😍💋
این روزا خیلی راه میریم روزی چنذباز با مامان بزرگ مهربون بیرون میریم و مسافت های طولانی رو طی میکنیم تا انشالله هم شما زودتر تصمیم بگیری بیای و هم من تو زایمان راحت ترباشم به امیدخدا🙏❤️
به لطف خدای بزرگ نهمین دور ختم قرآن رو هم تموم کردم و همچنان دعا و سوره های همیشگی رو میخونم و تقریبا روزی یکبار هم میریم حرم پیش امام رضای رؤوف برای همه و سلامتی تو نازدونه خودم دعامیکنیم🙏😘😍😘😘
خیلی خیلی دوستت داریم و برای حضورت دعامیکنیم انشالله که خدای مهریون حفظت کنه دختر گل من عاشششششگتم😍😘😍😘😍😘🍼🍼

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هدی
9 تیر 95 3:25
الهی به حق این شب عزیزنیکای نازت سالم و سلامت بیاد بغلت. آفرین به این مامان با اراده و مومن. خوش به سعادت نیکا که چنین مامانی داره. خداحافظتون باشه.... سلام ما رو هم به امام رضا(ع) برسونید