دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دردانه زندگی ما

تسنیم جان

1395/4/26 10:03
نویسنده : مامان زهرا
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تسنیم زندگی من..
آره دخترنازم بخاژر شرایط سخت زایمان و شرایط خودت بعد از بدنیا اومدن نذر کردیم اگر مرخص بشی و بریم خونه اسم قرآنی برات بزاریم...
باعنایت ویژه خدای بزرگ و ائمه اطهار(ع) شما مرخص شدین و ماهم اسمتون رو «تسنیم» یعنی«چشمه بهشتی و شراب ناب بهشت » به تأسی از آیه« وَ مِزاجُهُ مِنٰ تَسٰنیٖم ...» گذاشتیم . الهی که بحق صاحب قرآن همیشه سالم و سلامت باشی و حافظ قرآن...
دخترم این چند روز ثانیه به ثانیه اش بذای ما بسختی گذشت و نگاه رحمت خدا رو هر لحظه اش حس کردیم جزییاتش رو تو همون دفتر قدیمی خاطرات خودم مینویسم ونمیخام توی این فضای قشنگ خاطرات تو بمونه... این چند روز هم مث همیشه خاله سمیه جونی خیلی هوامونو داشته و با دلگرمی هاش کمکمون کرده الهی که خدا غزل جونش رو حفظ کنه... 
دخترم خیلی حرفها دارم ک برات بگم اما شرایطم فعلا مساعد نیست و خیلی چیزاروهم تو همون دفترخاطراتم ثبت میکنم..
جون دلم برات بگه به لطف خدای بزرگ شما دختر متین و آرومی هستی و خیلی خوب منو درک میکنی که بیشتراین اذیت نشم الهی که خدا حفظت کنه و امام زمان نگهدارت باشه🙏😘😍
رنگ زنپگی قشنگ من و بابا یاسرمهربون با اومدنت رنگ و جلای دیگه ای گرفته و رنگ و بوی عمیق تری پیدا کرده.. تو همدم غریبی مامانی شدی و مایه امید دوباره باباجونی... 
الان که شیرتو خوردی و خوابیدی گفتم سریع یه مطلب بنویسم چون خیلی وقت و شرایط برام جور نیست.. 
دخترم آرزوی من اینه که یاور امام زمان (عج)_ بشی و رهرو راستین شهدای کربلا... الهی آمین😍😘❤️❤️❤️❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)