دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دردانه زندگی ما

دختر 13 روزه ما

1395/5/2 9:50
نویسنده : مامان زهرا
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تسنیم من چشمه بهشتی من 
الهی فدای اون چشمای نازت بشم من
دخترم امروز یکم مردادماه یاعت چهار صبح بیدارشدی که شیر بخوری متوجه شدیم ناف قشنگت افناده مونس جونم خیلی خیلی خوشحال شدیم کلی برات ذوووق کردیم آخه خیلی اذیت می شدی مپقع تعویض لباس... خدارو هزارهزاربار شکرررر
سر ظهری مامان بزرگ جونی شمارو برای اولین بار حموم کرد اصلا هم گریه نکردی هزارماشالله الهی قربونت بشم من 😘😍باشه 
دخترم هنوزم با گذشت این دوازده روز همنفسی باتو گاهی فکرمیکنم نکنه خواب باشه یا رویا.... الهی هزاربارشکر.
هنوزم من درد دارم و کامل خوب نشدم اما همش فدای یه تار موی تو مادر... 
نمیدونی چه شوری به زندگی من و بابایاسر دادی شبها بابایی کلی بغلت میکنه و باهات حرف میزنه نیمه شبهام که من برای شیر دادنت بیدار میشم بابایی برامون آبمیوه یا میوه ای چیزی میاره  که گشنه نشم و راحت به گل دخترش شیر بدم..
دختری نازم ببخش که دیر به دیر مطلب میزارم فرصتش نیست زیاد فقط تا یادمه برات بگم که اذان و اقامه تو گوشهای نازت رو حاج اقا انصاری از روحانیون معتبر و بنام محل که همسایه مون هم هستنذ گفتند و برات سوره هایی از قرآن هم خوندن و در اخر بهت هدیه هم دادن که برات نگه داشتم عزیزدل من.. 
خیلی خیلی دوستت داریم مونس من الهی بحق حضرت زهرا همیشه سالم و صالح و سلامت باشی گل نازم🙏❤️😍💋❤️❤️

پسندها (1)

نظرات (0)