دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

دردانه زندگی ما

دندون دخملی دراومد

1395/11/23 14:00
نویسنده : مامان زهرا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من الهی که فدای اینهمه شیرین کاری و شیرین زبونیات بشم من.

دخترکم بیستم بهمن ماه چکاب داشتی رفتیم بهداشت که خداروشکر قد و وزنت خیلی خوب بود گل نازم اونجا که بودیم شما همش میگفتی ماما بابا دد بعد یهو خانوم بهداشتی باتعجب داد زد وای خدای من بچه هفت ماهه حرف میرنه منم کلی صلوات دادم برات و قربون صدقت رفتم

دخترکم نمیدونی چقد لذت داره واسمون این روزهای قشنگ .دیشب رفتیم مهمونی خونه دایی باباجون اونجاهم شماخیلی شیرین زبونی میکردی و همه توجهشون بتو بود و کلی شاد بودن

اما بگم از امروز که رفتیم خونه یسناجون خاله مهدیه مهربون بهمون شیرینی داد اومدم یکم تو دهنت بزارم که یهو یه چیز تیزی به دستم خورد و دیدم دندون پایینی شماست الهی فدااااااااااااااات بشم من که دندونت بلخره دراومد انشالله در پناه خدا باشی همیشه نازدونه من .

راستی غذاهایی ک میدم رو خوب میخوری روی هرغذا و آب و هرچیزی که به دهنت میدم قبلش سوره حمد و آیه الکرسی حتما خوندم چون شک ندارم همه ذرات حمد خدامیگن و اینطوری برات بهتره و رشدت انشالله الهی باشه گل من

پسندها (2)

نظرات (2)

عاطفه
23 بهمن 95 15:36
سلام دستــــ سازِه هایـــِ نَمَدیـــِ میســـ پَریـــ قبولِ سِفارِشاتــــِ ستـــِ سیسمونیـــِ نوزاد-سرویســـِ آشپزخونهـِ باپارچهـ هایــِ معمولیــ همراه باتکه دوزیــ...ساده وبرجستهـ قبولِ سِفارِشاتـــِ نمدیـــ(سیسمونی نوزاد-سرویس آشپزخونه-تل سر-گیره-گیفت و...) دوختـــ انواع مدل کوسنـــ ... همه وهمه درمدل دلخواه شما ارسال به سراسرِ کشوَر منتظرحضورگرمتون هستیم
مامان سمیه
27 بهمن 95 10:41
مبارکش باشه زهرا جون. حالا که دیگه واقعا دندونش در اومد بدو برو براش آش بپز که کلی مزه میده