دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

دردانه زندگی ما

لحظه شماری برای حس تو...

1394/8/26 10:51
نویسنده : مامان زهرا
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه منزیبا

امروز با سردرد از خواب پاشدم شب هم نتونستم خیلی راحت بخوایم نمی دونم چرا؟خواب آلود

سرکار امروز خیلی شلوغ بود اما از طرفی خوب بود که سرگرم شدم آخه به امید خدا فردا میرم برای سونوی تو که قلب مامانی بهتره که فکرم درگیر باشه و فکر و خیال نکنمغمگین

تا اومدم سر وبلاگت دیدم سمیه جونیم پیام گذاشته و خیلی خوشحال شدم و انرژی گرفتم انشالله خدا خیرش بده محبت

امروز خواهرم میاد مشهد پیشم منم فردا و پس فردا رو مرخصی گرفتم که هم خونه باشم هم اینکه کارای دکتر رو راحت تر و بدون استرس کار انجام بدم ...دلم برای خواهرم خیلی تنگ شده خیلی وقته ندیدمش خوشحالم که وقت سونو خواهرم پیشمه.متنظر

راستی دیروز اولین ختم قرآن رو به پایان بردم و امروز دور دوم رو به امید خدا و برای سلامتی آقا امام زمان(عج) و حفظ سلامتی تو شروع کردم.

امروز برنامه صبحگاه اداره روضه حضرت رقیه(س) بود از خانم رقیه خواستم نگهدارت باشه و برای شما کلی دعا کردم.

تمام امیدم به خدای بزرگ و نگاه امام رضا(ع) است .

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سمیه
26 آبان 94 11:14
سیلاممممممممممممم...حالا که انرژی گرفتی گفتم بازم بیام حالتو خوب کنم صبحت بخیر عزیزدلم. مطمئنم فردا با کلی خبرای خوب میای چه عالی که خواهرتم میاد پیشت دیگه خیال منم راحت میشه یعنی ذوقی دارم برای فردا که نگو
مامان زهرا
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررسی سمیه مهربونم فداااااااااااااااااااااااااااااات خدا گل دخترت رو حفظ کنه
مامان سمیه
26 آبان 94 11:22
زهرا برو وبلاگایی که مثل خودت نی نی تو دلشون ه و خیلی کوچولوه پیدا کن تا بتونی این 9 ماه رو با اونا بگذرونی.خیلی خوبه تجربیاتشون به درد میخوره
بیمه عمر کوچولوها
26 آبان 94 11:31
سلام مامان زهرا. امیدوارم دردانه ی زندگیتون سالم باشه و قدمش مبارک. اگر خواستید میتونید از یه روزگیش به بعد براش بیمه عمر بگیرید. من بیمه عمر ایران (مان، جامع زندگی و...) دارم و مشاوره، صدور و ارسال به همه جای دنیا رایگانه. بیشتر مشتری های ما کوچولو هستن. البته میتونید خودتونوهم بیمه عمر کنید و به نام دردانه اتون بنویسید. خوشحال میشم خدمتی کرده باشم. bime-omr.com