دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دردانه زندگی ما

اواخر هفته هشتم

1394/9/5 13:49
نویسنده : مامان زهرا
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان الهی فدات بشم من که از همین الان دلم خیلی برات قنج میرهبوس عزیزدلم من خیلی دلتنگتم انشالله بیای و مامان رو از تنهایی و غربت دربیاری گل نازممحبت

اواخر هفته هشتم هستم و توام خیلی ماهی چون بجز یکم خستگی و خیلی به ندرت تهوع چیزی احساس نمیکنم توام مامانو دوست داری که اینقد خوبی میدونمزیبا

دیروز بازهم باهم رفتیم حرم و نماز و دعا و زیارت امام مهروبونی ها... خیلی بهمون خوش گذشتجشن

امروزم جلسه زیارت عاشورا اداره نرسیدم و تنهایی خودم خوندم اما جلسه اخلاق که با محوریت نحوه اصحاب امام زمان(عج) شدن بود، بودم خیلی مباحث ارزشمندی گفتن الهی که به حق امام زمان توام سربازشون بشی دردونه منمتنظر

دیشب با باباجونی رفتیم بیرون برای مامانی یه کیف و یه شال و یه روسری زمستونی قشنگ خرید بعدشم رفتیم برای اتاق خواب یه بخاری کوچولو خریدیم آخه خیلی هوا سرد شده و بخاری پذیرایی جواب نمیدهترسو

برگشتنی بابای مهربون از بیرون کباب گرفت niniweblog.comو زدیم به وجود خندونک

لحطه به لحظه دعاگوی وجود پاک توام انشالله سالم و سرحال و پر از عشق خدای مهربون باشی همه وجودم.

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان سمیه
5 آذر 94 15:41
یه کم تند تند هفته ها رو پشت سر نمیذاری؟ یکشنبه اخر هفته هفت بودی چهارشنه اخر هفته 8 نی نی تون خیلی عجوله ها زهرا
مامان زهرا
پاسخ
باشه سمیه جان توام گیردادی به من و این نی نی خب نمیخای بزرگ بشه؟؟؟؟ چهارشنبه دوهفته پیش شش هفته و سه روزش بود که با این وصف یکشنبه هفته گذشته هفته هفت هم تموم شد و رفتم هفته هشت از یکشنبه تا پنجشنبه هم میشه اواخر هفته هشت و اگر صلاح بدونید فردا میشه اولین روز هفته 9
مامان سودی
5 آذر 94 15:48
من مشهدیم اما شمال ساکنم.منم غریبم گلم.خوشا به سعادتت که کار آقایی.خیلی خیلی برای نی نی منم دعا کن.خدا نی نی تو راهی شما رو هم زیر سایه امام رضا حفظ کنه خریدات هم مبارکت باشه.ان شاالله خریداتون برای نی نی
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خانومی فدای محبتت خدا نی نی گلت رو براتون حفظ کنه دعاگوی شما هستم
مامان فرزانه
5 آذر 94 17:37
انشالا عزیزم بارت رو به سلامت زمین بزاری و بهت تبریک میگم حتما حتما بهم سر بزن اگه میخای یه جشن زیبا برای سیسمونی داشته باشی منتظرتم 09187059389 ارتباط با پیامک و تلگرام کلی تم قشنگ دارم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم سلامت باشی
مرضیه
7 آذر 94 9:21
انشا.. بسلامتی هفته های بارداریتو پشت سر میذاری و نی نی نازتو بغل میگری
مامان زهرا
پاسخ
سلام مرضیه جون ممنونم ازت همچنین نی نی شما گلم انشالله که بسلامتی
√مامانِ___امیرعَبّآس√
7 آذر 94 19:48
سلام عزیزم ممنون ازپیامی که دادی خانومی من لینکتون کردم ایشالا که همیشه باهم درارتباط باشیم من دارم روزای اخر حاملیگیمو پشت سرمیذارم به امیدخدا شماهم بارتو به آسونی زمین بذاری
مامان زهرا
پاسخ
سلام خانومی منم خوشحال میشم خدا کوچولوتو حفظ کنه مررررسی
هلن
7 آذر 94 23:14
سلام عزیزم ممنون بهم سر زدی لینکتون و گذاشتم
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم ممنونم
نسترن
17 آذر 94 13:17
زهرای جونی ایشاله روزهای قشنگ و پرخاطره بارداری تو ،یکی از یکی بهتر تو همسایگی امام مهربونی ها پشت سر میزاری به سلامتی کنجدت می اید و چشت روشن میشه
مامان زهرا
پاسخ
مرسی نسترن جونی مهربون انشالله که به دعای دوستای خوبی چون تو