دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دردانه زندگی ما

غذای حرم

1395/1/27 12:17
نویسنده : مامان زهرا
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بروی ماهت مروارید غلطان قلب من دخترنازم.محبت

به لطف خدای بزرگ و مهربون و همراهی شما که دلبند صبور مامانی پله های آخر رو داریم طی میکنیم ‌.محبت
حس خوب بزرگ شدنت و آرامشی که وجود نازت میگیرم اصلا قابل وصف نیست.
این روزها با حضورت خیلی خوب و بانشاط میگذره حسابی حواسمون بشماست.بوس
بابایاسر مهربونت هم خیلی فکرته برات هدایای قشنگی گرفته که انشالله وقتی زمینی شدی ازشون

خوشت میاد.جشن
خدای بزرگ و مهربون مث همیشه و هرلحظه حواسش بماست و مراقبمونه.
هرثانیه شاکر لطف بی کران خدای بزرگ هستم و امیدوارم نعمت فرزند دار شدن رو نصیب همه آرزومندان بکنه.
امروز برای نماز ظهر باهم رفتیم حرم امام رؤوف تو صحن بوی غذای حرم پیچیده بود دلم خیلی از غذای حرم خواست نگاه به گنبدش کردم و باشوخی گفتم آقا عجب بوی غذایی ما که نصیبمون نمیشه...متنظر
بین دو نماز یه خانومی اومدکنارم نشست و وقتی نمازعصر تموم شد بهم زیارت قبول گفتیم وقتی پاشدم که بیام خانومه نگاهی به شکمم کرد و گفت دخترم بارداری ؟
گفتم بله. بعد گفت بیا ایت ژتون غذای حرم رو بگیر بذو نهار آقا ... اصلا باورم نمیشد اشکام همینجوری می اومد نگاهی به گنبد کردم و بغضم ترکید....محبت
دخترنازم امروز نصیب شما غذای امام رضا شد فردا تولد فرزندش امام جوادالائمه است شاید هدیه آقا بمناسبت تولد فرزندش به ما شد...میدونم ازپاکی شما این غذا نصیبمون شد و اینطوری دعوت شدیم. خداروهزاربارشکر.زیبا
برات خیلی دعامیکنم هنوز هر قرار ختم قرآن به جاس و هر روز هم دعای عهد.آل یاسین. سوره های ملک.واقعه.یاسین . حشر. انشقاق و والعصر رو جدای جزٕ خوانی قرآن در برنامه دارم .
الهی قرآن و اهل بیت(ع) نگهدارت باشه میوه دل مادر.
عاشششش توام بشدت‌.بوسبغل
جواب سونو و آزمایشاتی هم که اوایل ماه هفت دادم خداروهزاربارشکر عالی بود .جشن
چند روز دیگه ختم دور هفتم قرآن تموم میشه و هشتمین رو شروع میکنم انشالله...
برای همه دعاکن عزیزدل مادر.بوس بوسبوس

پسندها (1)

نظرات (0)