دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

دردانه زندگی ما

دومین سالگد عقد ما

1394/10/19 8:37
نویسنده : مامان زهرا
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرزند مهربون و ناز من محبت

18 دی دومین سالروز عقد من وبابا یاسر مهربون بود روز پنجشنبه رفتم دیدار خبرنگاری همکارم که اومدن بودن مشهد زیارت تو هتلشون دیدمشون ساعت خوبی بود یکم گپ و گفت کردیم اما قبلش تو خونه من کیک و شام رو آماده کرده بودم برای سالگرد ازدواجمون.متنظر

بعد از دیدار اونا برگشتم خونه سریع همه چی رو آماده کردم عکسایی که به مناسبت سالگرد عروسی مون(24 مهر) گرفته بودیم آماده بود و با قاب هایی که سفارش داده بودیم مرتبشون کردم و زدم دیوار خاطرات...محبت

بابایی که شب اومد خیلی خوشحال شد بعد شام سریع رفت سراغ کیک گردو و کشمشی که پخته بودم حتی نذاشت از ظرف دربیارمششاکی همونجا باهم بریدیمش و سه تا تیکه دادیم خونه معصوم خانوم و بقیه اشم بابایی بیشترشو زحمتشو کشیدخندونک و خیلی از طعمش راضی بودزیبا

پنجشنبه موقعی که خواستم از سرکار بیام خونه نسترن جونی یه کادوی خوشگل به مناسبت سالگرد ازدواجمون داد یه صندوقچه ناناز دستش واقعا درد نکنه شرمندم کردخجالت

یک کارت تبریک+ یک کارت هدیه نقدی هم از طرف اداره به این مناسبت هدیه گرفتم .کادوی بابایی که هم زودتر همون شب سالگرد عروسی مون داده بودزیبا

شب خوبی بود و جمعه خوبی هم داشتیم خداروشکرمحبت

این روزا من و بابایی خیلی خیلی بهت فکر می کنیم الهی که خدای مهربون و امام رضای رئوف نگهدارت باشه گل منمتنظر

پسندها (4)

نظرات (7)

نسترن
19 دی 94 12:25
زهراجونم قابلتو نداشت ایشاله که خوشت اومده باشهامیدروارم همیشه کنار هم خوشحال و پر عشق زندگی کنین و کنجدتونم به سلامتی بیاد و محفل تون بیش از پیش گرم کنه....
مامان زهرا
پاسخ
مررررررسی گل نسترن خیلی زحمت کشیدی واقعا ما که خیلی خوشمون اومد خوش سلیقه مهربون انشالله که عروسی خودت و شازده محمد
【p】【a】【r】【y】【a】
19 دی 94 14:48
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o نظر یادتون نره مرسی
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
19 دی 94 18:15
سلام. .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان سمیه
20 دی 94 11:43
سلام تبریک میگم عزیزم. ان شالله همیشه شاد و خوشبخت باشین. سال های سال این روز رو کنار بچه هاتون جشن بگیرین منظورت از این عکسی که گذاشتی چیه؟دست همسر رو گرفتی که کیک نخوره؟ اون النگوهای پهن چی میگن؟ تو این مدلی نبودی زهرا
مامان زهرا
پاسخ
سلام سمیه جونی فدای محبتت بانوووووو مثلا داشتیم با هم می بریدیم کیک رو خوووو اون دستم درگیر عکس بود النگو به جهت تفکیک جنسیته چون دست یاسر خب از من خیلی سفید و خانومی تره
خاله مریم
20 دی 94 23:35
مبارکه عزیزم ایشالا همیشه شاد باشین کاش کنارت بودم راستی عکسای که گذاشتی برای من باز نشده ایشالا سال دیگه بانی نی خوشگلتون دوست دارم مراقب خودت باش
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزدلم کاش بودی حتما سرعتت پائینه
خاله مریم
20 دی 94 23:55
مبارکه ایشالاهمیشه درکنارهم باشین خوش وسلامت عکستونم باحال شده ایشالا سال دیگه بانی نی کوچولوتوندوست دارم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم خیلی لطف داری دعاکن برامون مرسی منم خیلی دوستت دارم خاله مریمی
مرضیه
28 دی 94 8:19
سلام زهرا جون بهت تبریک میگم، انشا... سال دیگه سه نفری سالگرد عقدتونو جشن میگیرین
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفت گلم انشالله خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه