دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دردانه زندگی ما

آغاز شش ماهگی

1394/12/13 8:44
نویسنده : مامان زهرا
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااام مونس مهربون ناز خودم

الهی فدای تو بشم که تکونات بیشتر شده و بیشتر منو متوجه خودت میکنی خصوصا سر اذان صبحمحبت

عشقی که بهت دارم وصف نشدنیه محبتو هر لحظه عمیق تر میشه بابا یاسرت هم همینطور خیلی خیلی دوستت داره و خیلی هم مراقب من و شماستمحبت

این روزا یکم سرم بابت کار شلوغه نزدیک عیده و اداره شلوغ...خسته

اما حواسم بتو هستمحبتبوس جمعه پیش با باباجونی رفتیم بازار برای شما یه عروسک ننه قمر(مربوط به برنامه کودک شکرستانه) و یه پتوی خوشمل خریدیم الهی مبارکت باشه گل یاسممحبت

گاهی خوابتو می بینم و با بابایی در مورد شما خیلی صحبت می کنیم...متنظر

اولین کلاس زایمان فیزیولوژیک رو رفتم خوب بود بعدیش 16 فروردینه انشالله...محبت

هر کاری می کنم که شما صحیح و صلامت باشی و زودی بزرگ بشی گل نازمزیبا

پنجمین ختم قرآن هم با اطف خدا تموم شد و ختم قرآن ماه شش رو شروع کردممتنظر

هر روز هم سوره های یس، ملک، واقعه، حشر، انشقاق و والعصر و زیارت عاشورا، دعای مجیر و دعای توسل رو می خونیم باهم گلم...بوس

خیلی برای مامانی و بابایی دعاکن ماهم دعاگوی توییم فرشته نازمونخجالتمحبت

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سمیه
16 اسفند 94 20:07
مبارکه مامان زهرا. خیلی خیلی بر ات خوشحالم. ان شالله به سلامت بقیه ش رو هم بگذرونی عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
سلام بروی ماهت سمیه جونی! فدات عزیزدلم قربونت گلم انشالله خدا غزلت رو حفظ کنه
مامان هدی
23 اسفند 94 16:56
آفرین به این مامان خوب انشالله بقیه راه رو هم به خوبی سپری کنید. خوش به سعادتت که قرآن رو ختم میکنی هر ماه. من فقط یه بار اونم نه کامل چند تا جز آخرش موند. اونم خوندم تو ماه رمضون بود. انشالله فرزند صالح و سالم و عاقبت بخیری بهت بده. بی نهایت لذت داره. خدا به همه بده. برای دو نفر که من می شناسم خاصه دعا کن زودتر بچه دار بشن. ممنون
مامان زهرا
پاسخ
سلام هدی جونم ممنون از محبتت خانومی لطف داری انشالله فرزندت زیر سایه قران و اهل بیت باشه همیشه ممنونم ازت بی نهایت برای اونایی هم که گفتی حتما دعا میکنم انشالله که حاجت روا بشن