دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دردانه زندگی ما

مرکز مراقبت بارداری

1394/9/9 8:58
نویسنده : مامان زهرا
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه وجودم الهی که نگاه امام زمان ازت دور نشه و لطف خدای مهربون و نظر امام رضای رئوف همراه ثانیه ها و لحظه هات باشه مامانی.محبت

پریروز یکم حالم بد بود انگار مسموم شده بودم شب با بابایی رفتیم درمانگاه و خانم دکتر برام استعلاجی و استراحت در منزل نوشت واسه دیروزبدبو

منم دیروز صب رفتم مرکز مراقبت های بارداری هاشمی نژاد (میدان ابوریحان) کلی معطل شدم و مجبور شدم تو خیابون چرخ بزنم تا باز کرد اولین نفر بودم رفتم واسه تشکیل پروندهعینک

خانم خداکرمی مسئول مراقبت ها خیلی خانم باصبر و حوصله ایه.. خییییییلی درسخوانتمام حالت ها و آزمایش ها و سونو و قد و وزن و اینا رو که گرفت و ثبت کرد هیچی بعدش کلی مشاوره تغذیه و رفتاری و اینا بهم داد خیلی خوب بود اونم مثل سمیه جونی تأکید به خوردن سبوس برنج و روغن زیتون و حبوبات خصوصا لوبیا چشم بلبلی کرد و پرهیز شدید مواد تند و شور و ترشیجات اینا رو داد و گفت حتما با برنجم کره گاوی مصرف کنم خلاصه حدود یک ساعت بیشتر بهم مشاوره داد و گفت جزو زنان نرمال در بارداری هستم که نه چاقم و نه لاغر و بر این اساس باید هفته ای 500 گرم وزن اضافه کنم.راضی

بعدش که اومدم بیرون به بابایی زنگیدم و گفتم اونم برام پول فرستاد که از همونجا یکم خرید کنم زیتون و کره گاوی و خامه و شیر و سبزی و لوبیا چشم بلبلی رو خریدم و رفتم خونه به بابایی گفتم برام سبوس برنج و عناب بخره که اونم خرید و شب آورد خونه.زیبامحبت

دیروز نسترن جونی اومد خونمون باهم نهار خوردیم پسته ای که از اداره سفارش داده بودم رو برام آورده بود بعد نهار یکم حرف زدیم و بعدش باهم رفتیم بازار اون یکم خرید داشت رفتیم فروشگاه تو خریداش واسه تو هم یه لباس سرهمی رکابی خوشگل + یه شورت عینکی ناناز خرید جشندستش درد نکنه. niniweblog.com

نسترن جونی خیلی مهربونه براش دعا کن زودتر بره سر خونه زندگیش و نامزدیش تموم بشه.متنظر

جونم برات بگه این روزا برعکس اوایل یکم کم اشتها شدم میلم به چیزی نمیره اما ضعف می کنم و از اجبار یکم میخورم، تهوع ام بیشتر شده تا حدودی هم سردرد دارم برای مامانی هم دعا کن فرشته آسمونی تا بتونم خوب به توام برسم و ازت مراقبت کنم تا زودی بزرگ بشی نفسم.بوس

الهی که خدای بزرگ مراقبت باشه و فاطمه زهرا نگاهت کنه . امیدوارم یه پیرو شایسته برای آل طه(عج) باشی.

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان سودی
12 آذر 94 15:39
ان شاالله که همیشه سلامت باشی.مامان جونی خیلی مراقب باش دیگه مریض نشی.خدا پشت و پناه نی نی باشه
مامان زهرا
پاسخ
مرسی مامان سودی مهربون انشالله که خدای مهربون نگهدار خودت و نی نی گلت هم باشه
نسترن
17 آذر 94 13:11
زهرای من مرسی که با کنجدت منو دعا کردی آخه تو خیلی گلی همش وظیفه ام بود عزیزمی
مامان زهرا
پاسخ
فدات عزیز من
نسترن
19 دی 94 12:55
آخی نازی مرسی از تو که عکس شو واسه خاله جونم کنجدی نا زگذاشتی
مامان زهرا
پاسخ
خواهش خاله نسترنی برامون دعا کن انشاله که قسمت خودت بزودی(البته بعد عروسیت