دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دردانه زندگی ما

یک ساعت و نیم طلایی

1395/4/22 12:26
نویسنده : مامان زهرا
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیکای مهربونم الهی که دورت بگردم
دخترم امروز ساعت سه و چهل دقیقه اومدن بهم گفتن بیام پیشت و شیرت بدم نمیدونی چقدررررر خوشحال شدم از ساعت چهار دقیقا سینم رو گذاشتم تو دهن نازت و خیلی سریع شروع به مکیدن کردی واااای نمیدونی چ حس قشنگی بود در پوست خودم نمیگنجیدم! انگشت اشاره منو با انگشتهای نازت گرفته بودی و یه چشمی نگام میکردی و خودتو بهم میچسبوندی..‌ الهی بحق فاطمه زهرا این لحظات نصیب همه زنهای دنیا بشه و کسی حسرت نخوره...
وقتی شیرمیخوردی هیچ دردی رو حس نمیکردم...
یکساعت تمام از سینه چپم خوردی بعد سینه راستم رو گذاشتم حدود بیست دقیقه که خانم پرستار گفت کافیه نباید زیاد شیر بخوری منم آروم گذاشتم توی قاب شیشه ای اما شروع کردی به گریه.. خانم پرستار گفت اگر میتونم بغل بگیرمت تا آروم شی منم از خدا خواسته بغلت کردم و بخودم چسبوندمت و سینم رو تو دهنت گذاشتم که سریع آروم شدی و بهم چسبیدی تا اینکه کم کم خوابت برد...
الهی که فدای تو بشه مادررر حسی که دارم اصلا نمیدونم چطور وصف کنم فقط میتونم بگم این یک ساعت ونیم هم آغوشی تو طلایی ترین لحظات تمام عمرم بود..بغل
انشالله که زودی سرحال بشی بریم خونمون که بابایی خیلی منتظر ماست‌...
امام زمان(عج) نگهدارتمحبت

پسندها (1)

نظرات (4)

SENDER2016
22 تیر 95 16:13
با سلام و عرض ادب برای دریافت اپلیکیشن برای بچه ها ...یه بازی مخصوص کوچولوهای ناز و دوسداشتنی https://cafebazaar.ir/app/ir.hiprogrammer.behzadgarusian.kocholoymoadab/?l=fa
یه دوست
22 تیر 95 22:23
خوش به حالتون...من به این حال خوب شماغبطه میخورم شماروبه حق دل پاکتون برام دعاکنید...راستی یه سوال داشتم ازتون..بارها توی مطالبتون میگفتیدیه سری سوره هارو هرروز میخونید میشه بفرمایین چه سوره هایی بودن وبرای بعدمعنوی نی نی چیکارمیکردین؟؟
نسیم خانومـــ
24 تیر 95 16:53
سلام دوستم داداشم،عشق زندگیم،اونی که براش وبلاگ ساختم در روز 21 تیر زمینی شد و قدمش رو روی چشم های ما گذاشت. ممنون میشم اگه مهمونم بشی...
مامان مریم
24 تیر 95 17:11
سلام عزیزدلم خوبییییی؟؟؟؟ خانومی مبارک ها باشهههههههههههههههه به سلامتی دل و خوش عزیزم، انشالله صحیح وسلامت به زودی زودترخیص میشین، نیکا جونییییییییییی رو از طرف من ببوس عکس عزیز خاله هم بذار ببینیمش