دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دردانه زندگی ما

هفته هفتم

1394/9/1 12:13
نویسنده : مامان زهرا
515 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند گلم الهی مامانی فدای تو بشه که جزء به جزء ثانیه های این روز هام با یاد و دعا برای تو می گذره....

تقریبا اواخر هفته هفتمم آرام خدارو هزار بار شکر. دیروز تا حدودای ساعت چهار اداره بودم بعدش با نسترن جونی یکم میوه خوردیم و قدم زنان اومدیم بیرون بارون قشنگی می اومد اما زیبا  از نسترن جونی جدا شدم و رفتم مطب خانم دکتر کیخا خیلی شلوغ بود یک ساعتی طول کشید تا نوبتم شد.غمناک

خانم دکتر از سونو و از شرایطم راضی بود فقط گفت فشارت پائینه وزن هم اضافه نکردی شاکی بهم توصیه کرد در طول روز و بین کار اداری استراحت داشته باشم و بیشتر به خودم برسم اما در کل از حالاتم پرسید و اینکه تهوع دارم یا نه؟ خدا رو شکر من ویار یا تهوع خاصی ندارم زیباگاهی سرگیجه و ضعف و احساس خستگی گه گفت طبیعیه و استراحتمو بیشتر کنم.

بهش گفتم گاهی نفس و سینه ام تنگ میشه گفت به خاطر شرایط بزرگ شدن رحمه و جای نگرانی نداره...niniweblog.com

بابت پیاده روی هم گفت روزی یک ربع مناسبه اما آروم.. دویدن و تحرک زیاد و هیجان هم قدغنعصبانی

رسیدم خونه نماز خوندم و یکم دراز کشیدم و شام هم پلو با کباب دوری درست کردم راضیتا بابا یاسر مهربون اومد و شامو خوردیم و بابایی برامون میوه آورد و فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شروع شد من دراز کشیدم اما زود خوابم برد

بابایی مهربون هم ظرفای شام و میوه رو شسته بود و دستمال کشی کرده بود و جای منم مرتب کرده بود تا راحت بخوابمniniweblog.com الهی خدا حفظش کنه عاششششقشم به شدتniniweblog.comمحبت

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان سودی
1 آذر 94 12:48
عزیزم خدا نوگلت رو سلامت بده به بغلت.منم تقریبا سن بارداریم مثه شماست.ان شاالله هر دو به دل خوش و سلامتی این روزا رو بگذرونیم
مامان زهرا
پاسخ
انشالله به امید خدا که هر دومون این روزا با دلخوشی سپری کنیم و چند ماه دیگه خاطرات حضور فرزندامون رو بنویسیم گلم.
مامان مریم
1 آذر 94 18:26
سلام عزیزم خوبین؟ لحظات زیبا و شیرین مادرانگی رو بهتون تبریک میگم، انشالله به سلامتی این دوره ی شیرین رو تجربه کنی و فرشته کوچولوتو در آغوش بگیری.
مامان زهرا
پاسخ
سلام خانمی خیلی ممنونم از لطفتون به امید خدا انشالله همچنین
مامان سمیه
2 آذر 94 11:14
سلام. زهرا این عکسی که گذاشتی زیادی زوده برا هفته هفت هنوز مونده تا اون همه قلمبه بشی عزیزم ان شالله که تهوع نداشته باشی و این دوران رو راحت سپری کنی
مامان زهرا
پاسخ
سلاااااااااااااام عشقم فدامدات جیگر.. اره گلم اونو همینجوری ازش خوشم اومد گذاشتم کلا بی هدف بود خووووووووووووووووو یه جا دیدمش گذاشتمش حالا کو تا قلمبگی
مامان سمیه
2 آذر 94 11:23
زهرا من خیلی خیلی برات خوشحالم. هر روز به یادتم. این چند روز سر حسابی شلوغ بود که نتونستم بهت زنگ بزنم. امروز عصر حتما بهت زنگ میزنم و حال خواهر زاده م رو میپرسم. مواظب خودت و فرشته نازنینت باش
مامان زهرا
پاسخ
مرسی سمیه نازگل خودم که واقعا مث خواهری برام و تو هر شرایطی کنارمی متوجهم منم زیاد زنگ نمیزنم که مزاحمت نشم خب میدونم نی نی تازه و مهمون بازی و ازین کاراااا بحق امام رضا که فقظ شادی باشه برای تو و بابا حامدش و غزل زندگیتون
مامان شهراد
2 آذر 94 13:38
سلام عزیزم ممنون که سر زدی خوشحال شدم. از اینکه دوستای خوبی باشیم بسیار خوشحالم. منم با افتخار لینکتون میکنم ان شاء الله به خوبی کوچولوت بیاد پیشتون
مامان زهرا
پاسخ
سلام خانمی خیلی ممنونم منم خوشحال می شم و لینکتون کردم انشالله که حاجت روا بشین
آراس
2 آذر 94 18:21
عزیزم مامان شدنت رو بهت تبریک میگم انشالله هممون زیر سایه خدا دوران بارداری رو به سلامت بگذرونیم و نی نی هامون رو در آغوش بگیریم. لطفا میری زیارت ما رو هم دعا کن و به امام رضا بگو خییییلی دلتنگشیم
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم خیلی ممنونم همچنین شما به امید امام زمان که این روزا به خوبی سپری می شه هر وقت حرم میرم دعاگوی همه مادرا به ویژه اونایی که شرایط ما رو دارن هستم انشالله که بزودی مشرف بشی حرم باصفاش
مامان سودی
3 آذر 94 10:19
عزیز دلم خیلی لطف داری.منم شمارو لینک کردم.برات بهترین هارو از خدا میخوام
مامان زهرا
پاسخ
خواهش میکنم خانمی همچنین برای شما و نی نی گلتون
نسترن
17 آذر 94 13:22
آخیییییییییییییییییی زهرای منایشاله همیشه خوش کنار هم لحظاتت بگذره چقدر خوشحالم که شوشوت هواتو دارهخدا همه جوره هواشوو داشته باشه ایشاله
مامان زهرا
پاسخ
مرسی گل نسترن خدای مهربون انشالله شوشوی همه رو حفظ کنه همچنین آقا محمد شما رو
دوست جونت
23 دی 94 10:19
سلام زهرای عزیزم انشاله به زودی کوچولوی نازت بیاد دنیا و با خودش یه دنیا شادی به خونه گرمتون بیاره بووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
مررررسی عزیز دلم ممنونم گلم انشالله عروسی توووو