دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دردانه زندگی ما

ورود به چهار ماه همنشینی با تو

1394/10/14 10:20
نویسنده : مامان زهرا
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرزند عزیزتر از جونم بوس الهی که فدات بشم من امیدوارم که به لطف خدای مهربون حالت خیلی عالی باشهزیبا

خدارو هزار بار شکر که با همدیکه یک سوم راه و انتظار دیدار رو رفتیم خستهو به امید خدا دو سوم دیگه اشم باهم به خوبی طی می کنیممحبت

خداروشکر یکی دو روزی یکم بارون بارید و هوا رو عوض کرد اگرچه زمستونه اما از برف و سرما خبری نیست قهرتا چند روزی هم حتی پنجره اتاق رو باز می ذاشتم گرم بود اما الان یکم خنک تر شده مث پاییزهای شهر مامانیمحبت

چند وقتی سرم خیلی شلوغ بود هم تو محل کار و هم مشغله های دیگه تازه دور سوم ختم قرآن تورو تموم کردم و امروز دور چهارم رو شروع کردم انشالله که ختم نهم رو باهم ببینیم گل زیبای منبوس

روزها به خاطر مشغله زیاد گاهی یادم می رفت چیزی بخورم و اکثرا ضعف و سردرد داشتمخطا اما با توصیه پزشک و مشاورمون خانم آخرتی الان بهترم روزها یه بطری شیرو عسل با خودم میارم و غذامم سر وقت می خورم که تو زودی بزرگ بشی نفس مامانیتشویق

حال و هوای این روزای بابا یاسرت دیدنیه خیلی به فکر شماست راضیهر روز هم یکی دو اسم جدید برات انتخاب می کنه آخرین اسمایی که مدنظرشه (باران) در صورت دختر بودنت و (آرمان) در صورت پسر بودنته.... اما من کلا دوست داشتم اسامی قرآنی برات انتخاب کنم قهرفعلا سکوتم و چیزی نمیگم منتظر خبرهای خوب و سلامتی توام فقطمتنظر

دلم برای خیلی چیزا تنگ شده اما تو دلگرمم می کنی همینطور بابای مهربونت که انشالله خدا حفظش کنهمحبت

این روزا هم طبق عادت همیشه سوره های یاسین -حشر- ملک و واقعه رو می خونم _جزءخوانی روزانه  و صبح ها هم باهمدیگه دعای عهد- آل یاسین و اینارو گوش می دیم عصرها هم زیارت عاشورا، دعای توسل و دعای مجیردرسخوان

هر روز صبح هم وقتی چند قدمی گنبد طلایی امام رضای مهربون وایمیسم صلوات خاصه رو میخونم و بعد از سلام خودم دستم رو روی شکمم می ذارم و از طرف توام به آقا سلام میدم (این کار هر روز منه یه بار موقع اومدن سرکار و یه بارم موقع برگشتن به خونه) انشالله که امام رضا(ع) نگهدارت باشه بند دل من.محبت

به نگاه خدا و ائمه اطهار(ع) می سپرمتزیبا

پسندها (5)

نظرات (3)

مرضیه
15 دی 94 8:03
خداحفظش کنه براتون، انشا... که همیشه همه چی بخوبی و خوشی پیش بره
مامان زهرا
پاسخ
مرسی مرضیه جون فدات.. همچنین برای تو و گل پسرت
خاله مریم
17 دی 94 19:09
خداروشکرایشالا بقیه ی راهم به خوبی وخوشی میگذره وبعد بانی نی کوچولوت خوش میگذرونی سلام ماهم به امام رضا برسون بگوصدامون کنه بیایم دست بوسش ودیدن شما
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم به دعای شما انشالله بزودی می طلبه و میای می بینمتون عزیزم چشم
نسترن
24 دی 94 17:03
منم تازه رفتم توماه چهارم وخداروشاکرم
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خدارو شکر انشالله بسلامتی ماه ها رو پشت سربزاری خانم