دردانه عزیز مادردانه عزیز ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن ما یکی شدن ما ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

دردانه زندگی ما

هفته هجدهم

1394/11/6 8:05
نویسنده : مامان زهرا
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بروی ماه دردونه خودم عشق و نفس و مونسم محبت قربونت بشم من که همدم منیبوس

انشالله که توی دل مامانی جات راحته و آرامش داری نفسمبوس

سه شنبه شب نسترن جونی منو دعوت کرد شام رستوران میشف بلوار سجاد که غذای ایتالیایی بخوریم نوشین جون خواهر نسترن هم بود خیلی خوش گذشتخندونک اولین شبی بود که بابا یاسرجونی رو تنها گذاشتم اما بابایی خودش بهم اصرار کرد که برم بهم خوش بگذره و شب خوبی بود (اگرچه دلم پیش بابا جونی بود همش)چشمک

این چند روز خیلی شلوغ بود پنجشنبه گذشته دوستام از همدان اومدن مشهد اومدن خونمون فریده ، زهره و آرزو جونی ...خیلی خوش گذشت کلی خاطره گفتیم البته هتل داشتن و روز پنجشنبه پیشمون بودن برای شما کادویی آوردن دستشون واقعا درد نکنه.

یه تاب شورت آبی فریده جونی و یه بلوزشلوار توپ توپی + یه عروسک بانمک زهره جونی آوردن آرزوجونی هم برای مامانی یه بسته شکلات خیلی خوشمزه+ یه ساپورت ابریشمی آورد که خیلی خوشمله و دوسش دارم دست همشون درد نکنه.آرام

 

روز جمعه هم باهشون رفتیم گردش الماس شرق و بازار و نهار هم بردمشون لیالی بیروت غذای لبنانی نوش جون کردیم... همون جمعه هم پدر مادر بابا یاسر اومدن خونمون کلی رخت خواب پشمی برامون آوردن بزور جاشون کردیم برای شما هم یه دست رخت خواب پشم اصلی آوردنزیبا دستشون واقعا درد نکنه دو شبی هم خونمون نگه شون داشتیم.آرام

دوباره مرکز مراقبت های بارداری رفتم خدارو هزار بار شکر همه چی خوب بود صدای قلب نازنینت رو باز هم شنیدم ای ضربان زندگی من بوسمن عفونت هم نداشتم دیگه جواب آزمایشم رو بردم خدارو شکرزیبا

این روزا گاهی سردردمیشم سخته اما قابل تحمله یکی دو باری هم خون دماغ شدم که میگن طبیعیه و برخی تو سه ماهه سوم اینطوری میشن ... توکل به خدای مهربون بخاطر حضورت هر چی باشه تحمل می کنم دردونه منمحبت

دیگه چند روز بیشتر نمونده که بفهمیم شما دخمل طلایی هستی با پسمل طلاییمتنظر هر چی هستی انشالله که زیر سایه امام زمان(ع) و امام رضای مهربون و لطف خدا سالم و صالح باشی دردونه مامحبت

بابا یاسر خیلی مهربونه محبتخیلی خیلی خیلی هوای مامانی و شما رو داره خدا حفظش کنه انشالله مث کوه پشت ماست براش دعا کن همیشه سالم و خندون باشه و همیشه انرژی مثبت خونمون.محبت

خیلی دوستت داریم خیلی خیلی ....بوس

بوووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (5)

نظرات (6)

خاله
6 بهمن 94 9:32
مبارک باشه کوچول موچولی ان شاله سالم و سلامت باشی
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خاله جونی فدات
.•♥خواهری بلور ♥•.
7 بهمن 94 2:30
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا ممنونم ازت خیلی عالیه به امید خدا حتما
بابا یاسر
10 بهمن 94 7:41
بنام خدای مهربون خدمت همسر عزیزم و بچه خوشگلم که به لطف خدا هر چه زودتر میاد تو آغوش من و مامانش قرار میگیره سلام خدا میدونه من چقدر شماها رو دوست دارم انشالله صحیح و سالم باشید همیشه فرزندم من خیلی منتظر دیدار توام دوست دارتون پدر خوب
مامان زهرا
پاسخ
سلام همسرگلممممممم فدای محبتت گلم میدونم چقد دوسمون داری ماهم خیلی شما رو دوست داریم مهربون انشالله که شماهم همیشه سالم و سرحال باشی مونس من عاشقتیممممم
سیما
11 بهمن 94 13:06
وااای چه لباس های خوشگلی/// فدات بشم من با اون لباس های خوشگلت/
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم مرسی خانومی فدات
سیما
11 بهمن 94 13:08
رمز"4
سیما
11 بهمن 94 13:08
اگه میشه رمز وبمو تایید نکنید//ممنونم